Thursday, February 9

سیستم

امروز رفتم بانک انصار تا برای گرفتن کارت الکترونیکی اقدام کنم.نیم ساعتی نشستم تا نوبتم شد.کارهای اولیه را انجام دادم و کارت صادر شد.البته تا اینجای کار چند باری سیستم قطع شد و کارمندان بیچاره هم یک نگاه به ارباب رجوع میکردند و یه نگاه به مانیتورشان.در این بین آقایی نزدیک شد و بسته ای به دستم داد و گفت این هدیه بانک به شماست فقط به چند سوال باید جواب بدهید .با کمی تعجب بسته را گرفتم و به سوالات که بیشتر در مورد رضایتمندی مشتری از بانک بود پاسخ دادم.وتا این جای کار هنوز سیستم قطع بود.فقط رمز کارتم مانده بود ولی خب به لطف سیستم پیشرفته بانکی کشور سیستم تا ساعت یک ظهر وصل نشد و قرار شد کارت را بگیرم و یکشنبه جهت گرفتن رمز مراجعه کنم.خب کار من زیاد واجب نبود ولی خیلیها کار بانکی داشتند و به علت قطعی سیستم کارشان موکول شد به بعد تعطیلات.
پ ن :وسایل داخل بسته هدیه:منتخب ادعیه مفاتیح الجنان-تحریرگر مستقیم سه نوع خط نستعلیق-شعر فارسی-آموزش قرائت قرآن-آشنایی با احکام ماه رمضان-آموزش نماز-مترجم هوشمند 9 زبانه(من که واقعا شرمنده این بذل وبخشش هستم)

No comments: